Ieškome Klientų aptarnavimo vadybininkė (-as) darbui su odontologiniais pacientais
Tu būsi atsakinga (-as) už:
- Už pacientų poreikių supratimą, galimybių įvertinimą;
- už geriausio sprendimo pacientui suradimą bei pritaikymą;
- už pacientų konsultavimą apie paslaugas ir jiems sudarytų gydymo planų pristatymą;
- už ilgalaikių santykių kūrimą ir palaikymą
- už pacientų vizitų planavimą;
- už sklandžią komunikaciją bei gydymo plano etapų priežiūrą,
- už pacientų atsiskaitymo kontrolę.
Taip pat, prisidėsi prie klientų aptarnavimo, pardavimų proceso tobulinimo bei aktyviai dalyvausi įmonės pardavimų vykdymo procese bei bendradarbiausi su kolegomis, gydytojais, siekiant įgyvendinti pardavimų tikslus.
Reikalavimai darbuotojui
- Vadybinio, administracinio darbo patirtis odontologijos klinikoje (pirmenybė turintiems šios patirties);
- klientų aptarnavimo, konsultavimo apie paslaugas žinios (tiesiogiai bei telefonu);
- puikūs kalbos kultūros įgūdžiai, etiketas, empatija;
- geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (Word, Excel, Outlook, dokumentu tvarkymo, kitos programos);
- anglų ir rusų kalbos žinios (bent bazinės);
- mokėjimas dirbti savarankiškai ir vidinė motyvacija siekti rezultato;
- atsakingumas, sąžiningumas ir kūrybingumas, gera nuotaika ir noras pagelbėti žmonėms;
- sugebėjimas įtikinti, įtaigumas;
- konfliktinių situacijų valdymas;
- vidinė motyvacija siekti rezultato.
Siūlome:
- Nenuobodžią ir kupiną iššūkių kiekvieną darbo dieną;
- visas socialines garantijas ir reikalingas darbui priemones;
- galimybę nuolat mokytis, tobulėti ir siekti karjeros odontologijos srityje;
- nuoširdų visos komandos palaikymą;
- nuolaidas odontologijos paslaugoms.
Atlyginimas:
Nuo 1400-1500 €/mėn. į rankas priklausomai nuo patirties bei kompetencijų.
Motyvaciniai priedai nuo pasiektų rezultatų

Vilnius, Kaunas, Klaipėda
Pateikti